Postavka folije traje od 10 do 30 minuta i uređaj mora biti prisutan. Zbog neophodne tehnike postavljanja koju primjenjujemo, tehnika “mokrog lijepljenja”, moguća je pojava mjehurića u narednih 48 sati od trenutka instalacije i u tom slučaju potrošaču je osigurana besplatna zamjena folije. Ukoliko se folija odlijepi ili ošteti na bilo koji način nakon tog perioda smatramo da je nedosljednost nastala krivicom potrošača. Fizička oštećenja uključujući i oštećenja folije sa maskom ne podliježu besplatnoj zamjeni.
Savjetujemo da uređaj ne koristite 2 sata nakon instalacije kako bi se folija u potpunosti osušila. Redovno je čistite pomoću sredstva za čiščenje bez alkohola, čuvajte je od velike topline, parfema i pudera. Držanje uređaja pored ključeva ili drugih oštrih predmeta može oštetiti foliju, tanki predmeti poput kreditnih kartica mogu se podvući ispod folije i time je odlijepiti. Uvek koristite uređaj čistim i suhim rukama, jer znojne ili masne ruke mogu prouzrokovati odlijepljivanje iste. Stavljanjem uređaja u futrolu preko folije rizikujete odljepljivanje iste i u tom slučaju nedosljednost proizvoda je prouzrokovana greškom potrošača. Ako namjeravate koristiti futrolu, naglasite to našim prodavačima prije postavljanja folije, kako bi po potrebi sjekli kraću tzv. “CASE” verziju folije.
Ukoliko tokom korištenja dođe do oštećenja vašeg telefona prije odlaska u servis svratite do nas da vam skinemo folije.
Prodavač je dužan da upozna potrošača (kupca) sa osnovnim obilježjima robe (proizvoda) koju kupuje, o cijeni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavača zbog nedosljednosti robe, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mjestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uvjetima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovi dosljednosti, o dostupnosti tehničkog servisa, odnosno održavanja i opravka za vrijeme i poslije prestanka perioda u kojem Prodavač odgovara za nedosljednost robe, odnosno poslije prestanka proizvodnje i uvoza robe. Prodavač će Potrošaču predati obavještenje o Općtim uvjetima korištenja proizvoda koji sadrže uputstvo za upotrebu istog.
Prodavač odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prelaza rizika na kupca, bez obzira na to da li mu je to bilo poznato.
Prodavač odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave poslije prelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Neznatan materijalni nedostatak ne uzima se u obzir.
Nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za njenu redovnu upotrebu ili za promet;
2) ako stvar nema potrebna svojstva za naročitu upotrebu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavaču, ili mu je morala biti poznata;
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izričito ili prešutno ugovorene, odnosno propisane;
4) kad je prodavač predao stvar koja nije dosljedna uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavještenja.
Prodavač ne odgovara za nedostatke iz toč. 1) i 3) prethodnog člana, ako su u trenutku zaključenja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljivo lice sa prosječnim znanjem i iskustvom lica istog zanimanja i struke kao kupac moglo lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
Kupac je dužan da primljenu stvar na uobičajeni način pregleda ili je da na pregled, čim je to prema redovnom toku stvari moguće, i da o vidljivim nedostacima obavijesti prodavača u roku od osam dana, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Kad je pregled izvršen u prisustvu obaju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka reći prodavaču odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Kad se poslije prijema stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari (skriveni nedostatak), kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, da o tom nedostatku obavijesti prodavača u roku od osam dana računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavač ne odgovara za nedostatke koji se pokažu kad istekne šest meseci od predaje stvari.
Prodavač je dužan isporučiti robu koja je dosljedna ugovoru.
Pretpostavlja se da je isporučena roba dosljedna ugovoru:
1) ako odgovara opisu koji je dao prodavač i ako ima svojstva robe koju je prodavač pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
2) ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavaču ili mu je morala biti poznata u vrijeme zaključenja ugovora;
3) ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
4) ako po kvaliteti i funkcioniranju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano očekivati s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe dana od strane prodavača, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Potrošač ima pravo da bira da nedosljednost robe trgovac otkloni popravkom ili zamjenom.
Ako otklanjanje nedosljednosti u skladu sa stavom 1. ovog člana nije moguće, Potrošač ima pravo da zahtjeva odgovarajuće umanjenje cijene ili raskid ugovora ako:
1) nedosljednost ne može da se otkloni popravkom ili zamjenom uopće niti u primjerenom roku;
2) ne može da ostvari pravo na popravak ili zamjenu, odnosno ako Prodavač nije izvršio popravak ili
3) popravak ili zamjena ne može da se provede bez značajnijih nepogodnosti za Potrošača zbog prirode robe i njene namjene;
4) otklanjanje nedosljednosti popravkom ili zamjenom predstavlja nesrazmjerno opterećenje za Prodavača.
Nesrazmjerno opterećenje za Prodavača u smislu stava 2. točka 4. ovog člana, javlja se ako u usporedbi sa umanjenjem cijene i raskidom ugovora, stvara pretjerane troškove, uzimajući u obzir: vrijednost robe koju bi imala da je dosljedna ugovoru; značaj dosljednosti u konkretnom slučaju; da li se dosljednost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Potrošača.
Prodavač je odgovoran za nedosljednost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dvije godine od dana prelaska rizika na Potrošača.
Ako nedosljednost nastane u roku od šest mjeseci od dana prelaska rizika na Potrošača, pretpostavlja se da je nedosljednost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nedosljednosti.
Prodavač se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom, tj. kompletnu kakva je nabavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.
Da bi Potrošač ostvario pravo na dosljednost dužan je da, pri predaji robe Prodavaču na servis, uz neispravan artikl priloži dokumentaciju koja dolazi uz proizvod (Obavještenje o Općtim uvjetima korištenja), fiskalni račun kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavača. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera neispravnosti od strane ovlaštenog lica Prodavača ili ovlaštenih servisera proizvođača.
Prodavač se obavezuje da Potrošaču osigura obrazac za reklamaciju i popuni isti prilikom prijema robe na servis. Jedan primjerak reversa zadržava Prodavač, a drugi Potrošač prilikom predaje proizvoda na servis. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda sa reklamacije donese i preda revers odgovornom licu Prodavača u maloprodajnom objektu. U suprotnom, Potrošač neće moći da preuzme robu sa servisa.
Sve dodatne informacije vezane za servis, Potrošač može dobiti pozivom na brojeve telefona iz prethodnog člana.
Također, sve dodatne informacije vezane za servis, Potrošač može ostvariti preko ,,mail-a” za tehničku podršku:
kontakt@moutfitters.hr
Ovi Općti uvjeti korištenja proizvoda objavljeni su na internet stranici www.moutfitters.hr i stupaju na snagu 03.01.2020. godine i odnose se na sve Potrošače.
Ovi Opći uvjeti korištenja proizvoda su na uobičajen način istaknuti u svakom maloprodajnom objektu.
Pri kupovini svakog proizvoda, Potrošači dobijaju obavještenje o općim uvjetima korištenja proizvoda sa najvažnijim i neophodnim informacijama o upotrebi proizvoda i ostvarivanju svojih prava na osnovu Zakona o zaštiti potrošača.
Ovi Opći uvjeti korištenja proizvoda obavezuju svakog potrošača u trenutku kupovine proizvoda.
U Zagrebu, 15.09.2020. godine.
Osobni podaci se prikupljaju za slijedeće svrhe i za korištenje slijedećih usluga:
Google Analitika i Google Ads praćenje konverzije osobnih podataka, kolačići, podaci o korisnicima
Osobni podaci: adresa e-pošte; podaci o upotrebi
Google Ads Remarketing osobni podaci, kolačići, podaci o upotrebi
Mobile Outfitters d.o.o.
Avenija Dubrovnik 16
10000 Zagreb
Kontakt e-pošta vlasnika:
office@moutfitters.hr